ביקורת אישית: מערכת ההפעלה אנדרואיד

מי שקורא את הבלוג שלי יודע שכבר למעלה משבועיים יש לי את הנגן Archos Internet Tablet שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 1.5.
אני משתמש בנגן בכל מקם אפשרי אם זה ברכבת, או  סתם בדרך לעבודה, פשוט נוח וכיף.בשבועיים שעברו עליי ועל חברי החדש (הארכוס) התרשמתי מאוד מהיכולות ומהתפקוד של המערכת הפעלה אנדרואיד 1.5.
המערכת זריזה, ונעימה למגע. כל אפליקציה שנמצאת ברשת יכולה להתאים למערכת הפעלה ויש אלפי אפליקציות מעניינות וייחודיות למערכת הפעלה הזו.
הדבר שמאוד הפריע לי זה החוסר תמיכה של אנדראויד בעברית, מי שרוצה שהאנדראויד תציג עבורו עברית יצטרך לעבוד קשה על כך. ובעצם "לפרוץ" את המכשיר בכוחות עצמו, לא יצא לי לשמוע על שירות כזה. מה שבעצם פוגע באחריות היצרן.
גוגל
, למה לא לתמוך בעברית?!

אבל באמת שזו רק בעיה מזערית לעומת כל המעלות והיכולות של המערכת אם זה דפדפן מהיר (למרות שהוא לא מציג עברית), או נגן שירים ווידאו איכותי, אפלקציות לכל מה שאפשר לחלום, מקלדת נוחה (למרות העברית), גישה מהירה לחיפוש בגוגל, וויג'טים שניתן להדביק על השולחן עבודה. ועוד!

ואגב, אשמח לשמוע אם מישהו מכיר מקום שאפשר לפרוץ בו מכשירי אנדרואיד על מנת להתקין תמיכה בעברית.
אליאב'ס.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “ביקורת אישית: מערכת ההפעלה אנדרואיד

  • נובמבר 26, 2009 1:13 am

    אולי תוכל להעזר בחבר'ה שם: iandroid.co.il

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *