קידום אתרים – מציאות ודמיון

SEO0-main_Fullאולי אחת מהתפיסות המוטעות הגדולות ביותר לגבי קידום אתרים זה שהדירוג בגוגל או ביאהו זה כל מה שחשוב בקידום אתרים. לקוחות פוטנציאלים שמגיעים לחברות קידום אתרים באים עם מטרה אחת בלבד "הביאו אותי לעמוד התוצאות הראשון בגוגל". יהיו גם כאלו אשר יזכירו את Bing וכמה מעטים מאוד יזכירו גם מנועי חיפוש אחרים ושהם מעוניינים להיות מקודמים היטב ב-200 מהם.

זה בדיוק הזמן להפריד בין מציאות לדמיון. כן, מקדם האתרים שלכם יוכל לקדם אתכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, אבל…

  1. אם המיקום הזה הוא תחת מילת המפתח "נעליים מלוכלכות", רוב הסיכויים שזה לא יעזור לחנות הנעליים שבבעלותכם, זה לא יוכל לעזור לחנות שלכם להגביר מכירות, מכיוון שמעט אם בכלל מחפשים את הביטוי המדובר.
  2. תוצאה מספר 10 אינה טובה בהרבה ברוב תוצאות החיפוש, מכיוון שרוב המשתמשים יכנסו לאחת מ5 התוצאות הראשונות ולרוב הראשונה שיראו, משתמשים בדרך כלל מתעצלים לגלול ולכן יכנסו לתוצאות שיוצגו להם ללא גלילה. אך שימו לב כי לפעמים בתוצאות חיפוש מורכבות כמו למשל "טיסות" יגללו למטה ואף לעמוד השני והשלישי, אז מומלץ לעשות מחקר לפני שמחליטים על מילות המפתח.
  3. אם תג הכותרת שלכם נראה כמו רשימת קניות זולה, הדבר לא יהיה מושך. לדוגמא, אם הוא נראה כמו: טיסות, טיסות לארהב, טיסות לארה"ב, טיסות לאמריקה, טיסות לאירופה" גם אם התוצאה תוצג  במקום הראשון בתוצאות החיפוש, גולשים פוטנציאליים יעדיפו להיכנס להבא בתור שנראה כמו משהו שנראה יותר כמו מה שהם מחפשים וגם נראה טוב ומושך.
  4. אם תג התיאור שלכם (DESCRIPTION) נראה מבולגן, אנשים יעברו להבא בתור, גם אם הוא מדורג ראשון.

זכרו – כאשר אתם בוחרים מקדם אתרים אתם צריכים לעבור איתו ולבצע מחקר אילו מילות מפתח מתאימות, אפקטיביות ויביאו לעסק שלכם תנועה ממוקדת ואיכותית ולדאוג שהתגים שהם יכינו יראו היטב ולאו דווקא יהיו שם בשביל הקידום. זכרו, מה שהרובוטים של מנועי החיפוש רואים, רואים גם הגולשים שלכם.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *