קידום אתרים – תשלום עבור הצלחה בלבד

הרבה בעלי אתרים מתלוננים כי חברות קידום אתרים גובות יותר מדי כסף ומה שקורה בצורה די תכופה – שהתוצאות אינן תואמות את ההשקעה. ניתן להריץ חיפוש תחת מילת המפתח "קידום אתרים" בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר ולמצוא עשרות מאות של נותני שירות קידום אתרים. אז איך בוחרים את האחד שמתאים לנו? השלב הראשון, הוא לדעת מה אנחנו מחפשים. הרבה מחפשים אחר קידום אתרים "מובטח", אך אוכל לספר לכם כבר עכשיו, שכל נותן שירות קידום אתרים אשר מבטיח לכם מיקום במקום הראשון בגוגל – הישמרו ממנו. הם יבצע מה שהבטיחו – אך יעשו זאת עבור מילת מפתח מוזרה שאף אחד לא באמת מחפש אותה. וודאו כי מילות המפתח שיקודמו הם מילות המפתח שלכם.

מצד שני, יש גם מקדמי אתרים כאלו אשר יגבו מחיר שווה לכל נפש ואך ורק, ואני מדגיש – אך ורק אם אתם תקבלו קידום אתרים משמעותי ודירוג טוב על מילת המפתח המסוימת. בדרך כלל כך זה עובד – אם אתרכם מגיע ל30 התוצאות הראשונות במנועי החיפוש, אינכם משלמים כלום. אך אם האתר מגיע ל20 התוצאות הראשונות במנועי החיפוש, אתם תשלמו בין 200 ל400 שקלים. ואם אתם מגיעים לתוצאות בעמוד הראשון, תשלמו 800-1400 שקלים – מחיר הרבה יותר נמוך ממה שתשלמו לקידום אתרים בצורת התשלום השניה – כמו כן, כאן תקבלו את התוצאות לפני שתשלמו.

השלב השני בתהליך עבור ספק שירות של קידום אתרים הוא בחירת מילות מפתח, מילות מפתח מסוימות – אין שום סיכוי ריאלי להיכנס אפילו ל50 התוצאות הראשונות אם האתר שלכם קיים מתחת ל3 שנים. אז מה אתם אמורים לעשות? חפשו מילות מפתח "תאומות" או כאלו הקשורות למילת המפתח הראשית שלכם. רעיון טוב הוא להשתמש ב2 או 3 מילות מפתח, אשר יותר קל לטפס איתם בתוצאות החיפוש לאתר חדש. מומלץ בתוקף להשתמש בכלי המלצות מילות המפתח של גוגל (Keyword Tool), מצאו מילות מפתח טובות ומתאימות לאופי האתר שלכם אשר יביאו לכם תנועה לאתר.

לסיכום ניתן לומר – קידום אתרים – אין חובה לשלם אלפי שקלים למקדמי אתרים אשר לא יביאו לכם מעט תוצאות.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

2 תגובות על “קידום אתרים – תשלום עבור הצלחה בלבד

  • מאי 21, 2010 8:01 pm

    קידום אתרים הנו תחום שמשתנה בצורה כל כך תכופה שאין הרבה סיכוי להבטיח תוצאות, מה שכן ניתן להבטיח זו עבודה ואפילו עבודה איכותית, טיב העבודה של מקדם אתרים תלויה בכמות הקישורים שהוא משיג, תוכן איכותי שהוא מספק, שיתופי פעולה שונים וכמובן הלידים שמגיעים לאתר.
    בסופו של דבר ככל שחברת קידום האתרים יצירתית יותר, כך הסבירות טובה יותר לראות תוצאות, כמובן שטיב החברה תלוי באופן שבה החברה מדווחת ללקוח, ומהם הסעיפים שהלקוח חותם עליהם… חובה עלינו כחברה להציג ללקוח דיווחים שוטפים על העבודה שלנו.

    חברת קידום אתרים איכותית, היא זו שתדווח בצורה שקופה על כל פעולה ללקוח, תראה תוצאות , ותעבוד בשביל הלקוח שלה… כאשר האינטרס של החברה היא שהלקוח יעשה כסף, החברה תעשה כסף .. זהו מצב שעובר מתן וקח ל- תן ותן..
    פוסט מעולה, תודה

    הגב
  • יוני 18, 2013 3:03 am

    אין שום סיכוי ריאלי להיכנס אפילו ל50 התוצאות הראשונות אם האתר שלכם קיים מתחת ל3 שנים.
    מתסכל 🙂

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *