המלצה על תחרות קידום אתרים ישראלית – "קידוםהוסטס"

שלום לכל גולשי היקרים שמידי פעם עדיין זוכרים את התקופות היותר יפות של הבלוג שהיה מתעדכן על הסיס קבוע…יצאתי לרגילה מהצבא והחלטתי לעדכן את הבלוג על תחרות קידום אתרים ישראלית שניקראת "קידוםהוסטס" של פורום hosts.co.il (פורום שאני חבר בו כבר שנים..).

סיפור מסגרת

" בשנת 2006 עוד שלא הייתי בתחום של קידום אתרים צצה לה בפורום הוסטס הודעה על תחרות קידום אתרים ישראלית למילה "hostscoil", בעצם המתחרים היו צריכים לקדם מילה שהיא לא קיימת בתוצאות, לתוצאה ראשונה תוך חצי שנה.
החלטתי ללכת על העניין הזה בכל הכוח והאמצעים שהיו לרשותי באותה תקופה שזה…אתר טיק-טק.נט , התחלתי ללמוד את הנושא, לקרוא קצת מאמרים באנגלית עד כמה שהבנתי באותה תקופה ולהחכים ממה שיש. בסופו של דבר אחרי חצי שנה, הגיע התחרות לסופה ו..לקחתי את המקום הראשון#. אז נכון, התחרות לא הייתה מול מקצוענים, אבל אתגר היה וזה מה שחשוב, לא?.
שלא נדבר על הידע שצברתי באותה תקופה מקריאת מאמרים וניסויים שעשיתי תוך כדי על האתר…"

מה שאני בא לומר לכל הקוראים שעדיין לא יצא להם לקדם אתר ועדיין מפחדים לקחת סיכונים עם הבייבי (האתר) שלהם. אז זה בדיוק הזמן.
תנסו את מזלכם ואת הידע שקיבלתם מהבלוג שלי ומבלוגים אחרים ונסו לקדם אתר חדש. אל תפחדו מהפחד.

>> האשכול בו הוכרזה הזכייה שלי בתחרות hostscoil
>> אשכול התחרות החדשה – קידוםהוסטס

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “המלצה על תחרות קידום אתרים ישראלית – "קידוםהוסטס"

  • מרץ 15, 2011 5:35 pm

    מברוק!
    חבל שרק עכשיו גיליתי על התחרות..

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *