מינוף העסק באמצעות האינטרנט

תארו לכם איך היכולות העסקיות שלנו היו באים לידי ביטוי בלי האינטרנט. הכלי הזה, ששינה לנו כמעט כל נורמה בחיים, גם תרם רבות למינוף העסק שלנו – בין אם במכירות באמצעות האינטרנט ובין אם במכירות במוקדים השונים. ניקח לצורך העניין דוגמא לתהליך שהיום מוכר נורא לכולנו, קידום אתרים במנועי חיפוש למשל, קידום במנועי חיפוש לא היה כאן לפני חצי עשור. הצרכים משתנים, הטכנולוגיה משתפרת והחידושים בענף האינטרנט ובענף השיווק והפרסום גדלים. אתה חייב להיות בכל רגע נתון עם אצבע על הדופק על מנת להישאר בעניינים ולוודא שהמתחרים שלך לא עשו צעד שיווקי כלשהו לפנייך.

אלו שכבר חוו את חווית מינוף העסק באמצעות האינטרנט יודעים מה הכלים הנכונים להצלחה:

1. אתר אינטרנט אינפורמטיבי, שמציג ללקוח הפוטנציאלי את כל המידע שהוא מחפש: על המוצרים, על החברה, על הלקוחות של החברה ומידע רלוונטי נוסף.

2. בחירה בעיצוב מתאים וצבעים נכונים שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות ויבדילו את האתר שלכם מאתרים של המתחרים שלכם ברשת.

3. תהליך של קידום אתרים במנוע החיפוש על ידי חברת קידום תביא להגדלת החשיפה של האתר שלכם במנוע החיפוש תחת מילות החיפוש הרלוונטיות: יותר חשיפות > יותר הקלקות > פניות שמגיעות הישר מהאתר שלכם.

ניתן לשמוע עשרות רבות של סיפורי ההצלחה מתהליכים של קידום אתרים במילות מפתח שונות, אך אין לדעת איך תהליך של קידום אתר עשוי להשפיע על העסק שלך. ברוב הסיכויים, אם האתר שלך יהיה מעניין וימשוך את העין של הלקוח, אין סיבה שהמכירות שלך ייעלו כתוצאה מהצלחה בקידום האתר. יש לקחת בחשבון שהצלחה נחשבת כהופעה בדף הראשון לפחות במילת המפתח המרכזית, ובמקומות הראשונים במילות מפתח הרלוונטיות הנוספות.

במידה וגם אתם מעוניינים להגדיל את היקף המכירות שלכם באמצעות תהליך של קידום אתרים ולהיות גם חלק מההצלחה, פנו לאחת מחברות הקידום, ערכו בדיקה ראשונית היכן כדאי לסגור הסכם לקידום האתר – שימו לב שמה שהכי חשוב הוא התחייבות לתוצאות.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *