5 טעויות נפוצות של בלוגרים מתחילים

בין אם אתה כותב בלוגים כדי לשפר את המאמצים שלך בקידום אתר או שאתה פותח בלוגים על מנת להרוויח כסף, יש דברים שאתה פשוט חייב לעשות אם אתה רוצה להצליח. להלן חמש טעויות נפוצות של בלוגרים חדשים שאפשר עדיין לתקן לפני שניהיה מאוחר.

בחירת לוח זמנים אגרסיבי

לא לכולם יש את הזמן לכתוב כל יום פוסט חדש בלוג. זה הרבה עבודה וסביר להניח שאנחנו לא יכולים להתמודד עם זה גם אם ממש נתאמץ. עם זאת, בלוגרים רבים מתחילים בדיוק כך, כל יום בשבועות הראשונים של הבלוג מוסיפים פוסט חדש ואיכותי. אז כן, בהתחלה זה ניראה טוב, אחרי שבוע מתעייפים, מוסיפים עוד אחד, אחרי חודש עוד אחד…ואיפה מה שהרגלנו את גוגל שאנחנו מעדכנים כל יום?!

במקום זאת, פשוט ביחרו לוח זמנים מציאותי, אם זה פעם ביום, אז נהדר – לעשות פעם ביום. אם זה בכל יום אחר, לעשות את זה. אם זה פעם בשבוע, לעשות פעם בשבוע. המפתח להצלחה כאן הוא להיות עקבי ולא ליצור פער עצום בין העדכונים של הבלוג בתחילת דרכו לאמצע הדרך.

"מנשה לעיות מושלם" (מנסה להיות מושלם)

שגיאות כתיב הן מכה, כן, לא בושה שגם לך יכולות להיות שגיאות כתיב, במצב כזה עדיף להימנע מלכתוב והעסיק אדם שפשוט יוציא את רעיונות הכתיבה שלך לפועל (אתה מכתיב, הוא כותב).

אם אתה כבר כותב ללא שגיאות, אל תיהיה לחוץ, תן לזה לזרום ולצאת ממך, אחת הבעיות של בלוגרים שאחרי כל מילה שהם כותבים הם חושבים "מה יגידו על זה" ובסופו של דבר הם מבזבזים זמן יקר ולא מפרסמים שום דבר.

התפזרות

ככל הנראה, המטרה שלך עם הבלוג שלך היא להרוויח כסף. בין אם זה כדי להרוויח כסף על ידי תמיכה באתר האינטרנט שלך או כדי להרוויח כסף עם תוכניות שותפים, העניין הוא שהבלוג שלך לא צריך לנסות להיות כל הדברים לכל האנשים. אתה לא כותב עיתון יומי כאן. אתה כותב בלוג. כלומר, אתה צריך להיות ממוקד.

רשימת תפוצה

אני לא יכול להדגיש את זה מספיק – לא משנה מה העסק שלך, לא משנה הסיבה, אם אתה מפעיל את הבלוג, רשימת דיוור היא הכרחית כדי להרוויח כסף באינטרנט.
אל תחכה להוסיף לבלוג של את האופציה רק כשאתה פופולארי. תוסיף אותה עוד בתחילת דרכו של הבלוג ותצבור רשימה מכובדת של לקוחות שרוצים לשמוע ממך.

לחשוב שזה קל

לבסוף, הטעות הגדולה ביותר של בלוגרים חדשים היא שהם חושבים שלנהל בלוג זה קל. זה לא. כתיבת בלוג מוצלח שבסופו של דבר יצליח להכניס לך כסף או בעקיפין לייצר לך תנועה באתר האינטרנט – זה קשה. זה לוקח מחויבות ויכולת לעבור דרך כל בעיה מבלי לוותר. אם אינך יכול להתמודד עם זה, או אינך מעוניין להשקיע באדם אחר שיבצע את הפעולות וניהול הבלוג עצמו, חבל על הזמן והכסף, תשקיע במשהו שאתה מוכן להתמסר אליו.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

4 תגובות על “5 טעויות נפוצות של בלוגרים מתחילים

  • דצמבר 23, 2011 2:42 am

    מכולם התחייבתי לטיפ הראשון, אשר אכן משפיע על מנוע החיפוש. תדירות הפרסומים צריכה להיות עקבית על מנת שמנוע החיפוש ידע מתי לסרוק אותך. אם תוציא פוסט כל יום, הגוגל בוט יחזור לאתר שלך יום ביומו. אם הפוסטים שלך יוצאים בצורה לא עקבית, זה יכול לבלבל את מנוע החיפוש ולעתים אפילו לגרום לירידה בתוצאות. בנוסף – מומלץ לפרסם פוסטים ביתר דחיפות, ככל שהאתר יותר גדול גוגל מתייחס אליו יותר טוב, חוץ מזה לאחר השינוי האחרון אשר נותן יותר ניקוד לאתרים מעודכנים, מומלץ לשמור על האתר בעל תוכן מעודכן.

    הגב
  • דצמבר 25, 2011 10:35 pm

    מעניין מאוד, תודה.

    הגב
  • דצמבר 15, 2012 8:48 pm

    טיפים חשובים עבור כל בלוג מתחיל. מבחינת קידום אתר זה קצת שונה, אבל טיפ ממני לכל הבלוגרים תשיגו תוכן, ולא סתם תוכן – המון תוכן! זה מה שמנוע החיפוש אוהב, זה מה שהגולשים מחפשים, זה מה שיביא לכם בסופו של תנועה לאתרכם, המון תוכן ורצוי גם איכותי.

    הגב
  • דצמבר 23, 2012 7:58 pm

    טיפים מעולים, בסופו של דבר כדי להצליח בתור בלוגר דרושה המון עבודה קשה.
    החלשים נופלים, החזקים ממשיכים.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *