איך להיות יצירתי בבניית קישורים?

הסוג היחיד של קישורים ששווה להתייחס אליהם הם קישורים איכותיים. עם זאת, קישורים אלו קשים להשגה, התוכן וההצעה שלך חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר .
כדי לייצר קישורים ברמה הגבוהה ביותר , אתה צריך להיות יצירתי , אבל יש הבדל תהומי בין שימוש בטכניקה יצירתית ובין להיות יצירתי באמת .
איך אתה נעשה יצירתי?

בניית קישורים לאתר שלך
בניית קישורים לאתר שלך

נאמר שהיית כותב מאמר על נושא "היצירתיות בקידום אתרים" וברצונך לעזור לאנשים להיות יצירתיים יותר בעבודתם. ככותב יחיד אתה עלול לצפות לכתוב עשרה רעיונות בנושא באותו מספר דקות .

תדבר עם חבר קרוב שמתעסק גם בתחום, סביר להניח שתגיעו בקלות לעשרים רעיונות, ואילו עם צוות, היית יכול להגיע למאה רעיונות עם מעט מאמץ.
זה לא היה סיפור גדול לכתוב מאמר על ' 100 דרכים לעידוד יצירתיות בקידום אתרים ' .
אז יהיה לך מאמר ורשימה ארוכה , אבל האם היית יצירתי?
כנראה שלא .

 

הפסיכולוגיה שהופכת את המאמרים למעניינים:

• הם קלים לסריקה ולקריאה ע"י הגולשים.
• המספר בכותרת עושה את זה קשה להתעלמות – במיוחד עם מספרים גבוהים. לדוגמא "100 דרכים ליצירת קישורים".

• אנשים שלא מכירים את הנושא יהיו פתוחים ללמידת משהו חדש.
• אנשים שמכירים את הנושא יתפתו לפתוח על מנת כדי לראות אם הכותב אכן בקיא בנושא כמוהם, או אם יש באמת מידע חדש ומעניין בפנים.
• חלק מהקוראים אף יוסיפו אותם לרשימת ה"to-do-list" של עצמם.

כולנו ראינו כתבות כאלה פעמים רבות, פורמט המאמר עצמו הוא לא יצירתי במיוחד ולא סביר שיעורר יצירתיות אמיתית. רשימה של 'דרכים להיות יצירתיים' לא סביר שתיהיה לה את ההשפעה הנדרשת כדי לתת לאנשים את ההשראה על מנת להיות יצירתיים באמת.
אם כן, האם תרגיל הכתיבה היה בזבוז הזמן? שוב, כנראה שלא. אם עשינו עבודה סבירה של כתיבה יתכן ונמשוך קוראים רבים, "ציוצים" ו"שיתופים", ואולי אפילו מספר קישורים באיכות טובה.

עם זאת, לא סביר שנגיע למטרה של לעזור לקוראינו להיות באמת יצירתיים.
גישה יצירתית יותר יכולה להיות חידוד רעיון מסוים , כמו 'תחשוב ואחרי זה תקשר' בגישה זו, אתה מרכז את המאמץ שלך ביצירת הרעיון או התוכן.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

5 תגובות על “איך להיות יצירתי בבניית קישורים?

  • דצמבר 8, 2013 8:07 pm

    אין ספק שאתה צודק בעניין של יצירת תוכן איכותי. אבל אם אני אצור תוכן איכותי זה מבטיח לי משהו?
    אולי אני מבזבז את הזמן?

    הגב
  • אליאב לנקרי
    דצמבר 8, 2013 8:17 pm

    עמית Dr:
    אין ספק שאתה צודק בעניין של יצירת תוכן איכותי. אבל אם אני אצור תוכן איכותי זה מבטיח לי משהו?
    אולי אני מבזבז את הזמן?

    להבטיח זה לא יכול להבטיח.
    אבל ידוע ומוכח שזה דבר בריא לאתר. לא תעשה את זה?
    לבזבז את הזמן בטוח לא. זה דבר שמומלץ ואם יש דרך להשיג מזה עוד קישורים לאתר שלך – מצויין. זו רק עוד דרך.

    הגב
  • דצמבר 11, 2013 11:51 am

    את האמת גוגל ועם כול הכבוד לגוגל הוא לא מבין בדיוק למה התכוון המשורר בתוך העומק של המאמר (לא מדבר על טייטלים או דיסקרפשיין / H1) העיקר שהתוכן לא יהיה מעותק משום גורם.

    לדבר על תוכן איכותי זה נפוח מידי הרי מה כבר אפשר לכתוב על אינסטלטור בחולון הרי רוב האתרים שצריכים קידום מתעסקים במקצועות ולא במדעים. ועם טעיתי במשהו תחדד כאן מה זה תוכן איכותי תן דוגמאות. והערה אחרונה על תכתבו תוכן לגוגל תכתבו לגולש זה אומר עם בא לכם לכתוב מאמר על שעוני רולקס לא ממולץ להתחיל בתחילת משפט שעוני רולקס כאן צריך להיות יצירתי.

    הגב
  • אליאב לנקרי
    דצמבר 11, 2013 3:58 pm

    שרון:
    את האמת גוגל ועם כול הכבוד לגוגל הוא לא מבין בדיוק למה התכוון המשורר בתוך העומק של המאמר (לא מדבר על טייטלים או דיסקרפשיין / H1) העיקר שהתוכן לא יהיה מעותק משום גורם.

    לדבר על תוכן איכותי זה נפוח מידי הרי מה כבר אפשר לכתוב על אינסטלטור בחולון הרי רוב האתרים שצריכים קידום מתעסקים במקצועות ולא במדעים.ועם טעיתי במשהו תחדד כאן מה זה תוכן איכותי תן דוגמאות. והערה אחרונה על תכתבו תוכן לגוגל תכתבו לגולש זה אומר עם בא לכם לכתוב מאמר על שעוני רולקס לא ממולץ להתחיל בתחילת משפט שעוני רולקס כאן צריך להיות יצירתי.

    בישראל הוא כרגע חלש מאוד בנישות. אבל בחו"ל .com
    הוא כבר בליגה אחת למעלה והוא כבר יודע למה התכוון המשורר והוא כבר מבין לוגיקות והוא כבר מבין מה זה תוכנות שעושות ספין למאמר ומביאות עוד 10 גרסאות שלו. לא רחוק היום שגם פה זה יקרה.

    אליאבוס

    הגב
  • מאי 15, 2014 2:03 pm

    יפה מאוד, בהחלט הזכרת מספר דגשים חשובים לתכנון קישורים אחוריים ברשת. חשוב לזכור שבמידה ויש לך תקציב, הפרסום הממומן באתרים גדולים עם Authority Rank גבוה כגון תפוז, בזק 144, נענע וכו היא אלמנטרית ברוב המקרים. בעלות של 2000 ש"ח תכסה את רוב האתרים המובילים בישראל.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *