התוכנות המומלצות ביותר לעיצוב גרפי

כיום, כמעט שאין אתר אינטרנט, אפליקציית סמארטפון, כרזה או קמפיין פרסומי שאינם מבוצעים באמצעות תוכנות חדשניות ומפותחות לעיצוב הגרפי. הגרפיקה הממוחשבת הינה למעשה השילוב האולטימטיבי בין אמנויות העיצוב השונות לבין עולם המחשבים כך ומאחר ואנו חיים בעידן המחשב, התוכנות לעיצוב גרפי מתחדשות ללא הרף ומציעות עוד ועוד אפשרויות לחידוש אתרי האינטרנט ולהנגשתם לציבור הרחב, ליצירת אתרים דינאמיים ולהרחבת האפשרויות שמציע כל אתר אינטרנט לגולשים.

הגרפיקה הממוחשבת מציעה מגוון עצום של תוכנות עיצוב כאשר חלק גדול מהתוכנות הינו חינם לחלוטין ללא תשלום כלל. באמצעות תוכנות אלו ניתן להגיע לתוצאות מרשימות כאשר לומדים לעבוד ביעילות וביצירתיות עם הכלים השונים שמציעות תוכנות העיצוב המתקדמות. על ידי שימוש בתוכנות החינמיות לעיצוב גרפי תוכלו להגשים לעצמכם ולאחרים חלומות שלא דמיינתם שתוכלו. אין ספק שמגוון הכלים העיצוביים הניתנים למעצבים גרפיים תוך שימוש בתוכנות אלו הינו המפתח הראשי להצלחה בענף העיצוב.

Photoshop | פוטושופ

Photoshop
Photoshop

פוטושופ הינה התוכנה המשגשגת והמצליחה ביותר כיום בעולם כולו לעיצוב ועריכה גרפית. התוכנה מאפשרת עיצוב, עריכה, טשטוש ומגוון כמעט אינסופי של אפקטים ייחודיים על תמונות שונות. באמצעות התוכנה ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ולא בכדי ברחבי העולם כולו יוצאות מדי שנה אינספור תוכנות חיקוי לפוטושופ המבקשות לחקות את התוכנה המקורית. התוכנה, מבית Adobe, החלה כתוכנה מסחרית לשימוש מקצועי בלבד אולם בשל ההצלחה התוססת שלה ברחבי העולם כולו, גלשה התוכנה מתחומם של מפיקי הדפוס והצלמים, העורכים והמעצבים המקצועיים גם לשימוש הביתי.
כיום יכול כל אחד להוריד את התוכנה ולעשות בה שימוש. התוכנה מציעה גרסת ניסיון וכן ישנן כמה גרסות דמה של פוטושופ. באמצעות התוכנה תוכלו לעצב באנרים וחתימות אישיות, שלטי חוצות וקמפיינים שלמים. פוטושופ הינה תוכנה המציעה לכם את העולם על מגש ובאמצעותה תוכלו להגשים כל חלום שעלה אי פעם על דעתכם. הגרסה האחרונה של אדובי כוללת מגוון רחב של פונקציות שונות שלא היו קודם לכן, המקלות על השימוש בתוכנה והופכות אותה להרבה יותר נוחה לשימוש.
לאתר התוכנה

2D & 3D Animator | עיצוב גרפי ואנימציות

2D3DW
אנימייטור היא תוכנה מעולה לכל אלו המעוניינים להתנסות בעיצוב אבל ממש לא מתכוונים להתעסק עם פוטושופ ותוכנות דומות לה. התוכנה מאפשרת לכל אחד, גם מי שאין לו ניסיון, ליצור אובייקטים תלת מימדיים ואפילו אנימציות מעולות כמו בתוכנת פלאש. אנימייטור היא תוכנה ברמה גבוהה שלמעשה משלבת בין פוטושופ לפלאש המוכרות תוך שילבו של תלת מימד. אף על פי שלא מדובר בתוכנה המקצועית ביותר בתחום, ניתן לעצב באמצעותה באנר יפהפה או לוגו והיא משרתת מעולה כמעט כל צורך.
לאתר התוכנה

GIMP | גימפ

Gimpתוכנת GIMP הינה תוכנה ידידותית למשתמש המאפשרת הוספת מגוון רחב של הרחבות שונות ללא כל תשלום. כיום ניתן למצוא גם את תוכנת GimpShop שלמעשה מהווה שילוב של פוטושופ ושל GIMP, בהתייחס לתפריטים המוכרים, הפקודות השונות וצורת העבודה המוכרת. GIMP משווקת במספר גרסאות המיועדים ללינקס, מקינטוש ווינדוס. GIMP הינה תוכנה חזקה וכמובן, פועלת במסגרת הקוד הפתוח וניתן להוסיף לה מגוון עצום של הרחבות שונות כך שלמעשה לפעמים התחליף עולה על המקור, כמו במקרה זה.
לאתר התוכנה

 

Paint.net | פיינט.נט

Paint .netפיינט.נט הינה תוכנת עריכה חופשית לתמונות במחשבים הפועלים באמצעות ווינדוס. התוכנה כוללת ממשק משתמש חדשני הכולל תמיכה בשכבות ואפקטים ייחודיים אך ורק לתוכנה. כמו כן ניתן למצוא בה כלים שימושיים וידידותיים למשתמש. בפיינט.נט תוכלו למצוא את ההדרכות הדרושות לכם לשימוש קל ונוח בתוכנה וכן תוספים שונים.
לאתר התוכנה

חנוך סולומוביץ
חנוך סולומוביץ

חנוך סולומוביץ

מנהל מכללת סולו מומחה לעיצוב גרפי מעביר קורסים מקצועיים אונליין בפוטושופ ואינדיזיין, ניתן גם למצוא סרטוני הדרכה של חנוך ביוטיוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *