קאטס: איך לדעת אם קיבלתי "עונש אלגוריתמי"?

בתזמון קצת מפחיד לפוסט הקודם שלי על ההבדלים בין העונשים, קאטס עונה על השאלה – "איך ניתן להבין אם העונש הוא אלגוריתמי ולא ידני?".

כרגיל כל שבוע מאט קאטס משחרר ווידאו, לפעמים מעניין לפעמים פחות..הפעם זה פשוט נגע בנושא שכתבתי עליו יומיים לפני, כך שהייתי חייב לשתף אותכם.

השאלה שנשאלה:

איך אתה יכול לדעת אם האתר שלך נענש ע"י עונש אלגוריתמי?

אז אתחיל ואומר שמי שנושם את התחום הווידאו הזה לא בדיוק מחדש לו יותר מידי,
בהתחלה קאטס נוגע בכלל בנושא העונש הידני – שבכלל לא נשאל עליו מלכתחילה. הוא מסביר על כך שאם אתה מקבל "עונש ידני" אתה תקבל הודעה על כך ב"כלי למנהלי אתרים" ושם יהיו כל הפרטים על איך לפתור את הבעיה הזו (מה שמחזק  את הטענה שלי על כך שרק עונשים ידניים מופיעים כהתראות בכלי למנהלי אתרים).

קאטס אומר שצוות הספאם שלו לא משקיע המון זמן על עונשים אלגוריתמיים או יותר במדוייק; "הם כותבים קוד (אלגוריתם) שיכול להשפיע על דירוג של אתרים רבים בצורה שלילית אך קשה לקרוא לזה עונש כי בסופו של דבר גולשים רבים שמשתמשים במנוע חיפוש נהנים מתוצאות מדוייקות יותר".

עוד משהו חשוב מהסרטון, קאטס אומר "אם אתה באמת משקיע המון זמן ואתה עדיין לא מרוצה או יותר נכון לא חושב שאתה במקום שאתה צריך להיות בו – קשה להגיד אם אתה נמצא בעונש או לא. מה שבטוח אם תעשה שינויים והם יהיו לטובה בסופו של דבר – אתה תקפוץ בדירוגים למקום שמגיע לך באמת להיות".

התשובה המלאה של מאט קאטס

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “קאטס: איך לדעת אם קיבלתי "עונש אלגוריתמי"?

  • מרץ 26, 2014 7:48 pm

    הווידאו הזה כמו כל השאר שמאט קאטס מוציא לאור. הם בזבוז זמן..מתאימים למתחילים בתחום- (מינוס).

    תודה רבה על העדכונים, אמיר.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *