מאט קאטס: איך להסביר לגוגל שמספר דומיינים קשורים אחד לשני?

ראיתי לפני חודש בערך שאלה באחד הפורומים העוסקים בקידום אתרים, קראתי את השאלה אבל באמת שלא הייתה לי תשובה חד משמעית מה צריך לעשות במצב שכזה – היום ראיתי את הווידאו הזה במקרה עם תשובה רישמית של מאט קאטס.

כבכל שבוע, מאט קאטס, ראש צוות הספאם של גוגל, עונה בעזרת ווידאו על שאלות הגולשים, הפעם הוא החליט לענות על השאלה המעניינת הזו;

האם יש לגוגל לדרך לזהות קשר בין דומיינים? לדוגמא, הקשר שבין eBay.com לבין eBay.co.uk. אם אחד מהם יקשר אל השני, זה ייתפס כטכניקת ספאם או לא טבעי?

התשובה של קאטס;

קאטס אמר שגוגל עושה את הטוב ביותר על מנת לפרש את הקשר בין האתרים, אבל אמר שיעזור מאוד אם בעלי האתרים יעזרו לגוגל להבין זאת ובכך למקד את התוצאות חיפוש עבור הגולשים.

קאטס מספר בסרטון הווידאו על כך שגוגל מנסה להביא את התוצאות הטובות ביותר בעזרת מיקום המשתמש, מנוע החיפוש, שפה וכו'. אבל בעזרת התג hreflang זה יעשה את החיים של גוגל קלים יותר ומובנים יותר.

על מנת ליישם את התג קיים מדריך במיוחד במרכז התמיכה של גוגל

בסופו של דבר הוא מרגיע ואומר שאין מה לפחד מעניין הספאם, כל עוד אתה עושה את זה בצורה טבעית אין סיבה שנחשוב שזה ספאם. אבל אם ה'פוטר' (תחתית האתר) שלך עמוס ב"קישורים דומים" עלייך להיזהר.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *