האירוע המדובר ביותר בפייסבוק הוא…

אם יצא לכם לבקר מידי פעם ברשתות החברתיות במהלך החודש האחרון אתם בטח הוצפתם בסטטוסים על המונדיאל.
מונדיאל 2014 השפיע על השיח ברשתות החברתיות באופן חסר תקדים – אפשר לומר שנשברו שיאי כל הזמנים?

בשבוע הראשון של המונדיאל "פייסבוק" רשמה יותר אינטרקציות בנושא מאשר אירועים אחרים השנה, בינהם תחרות הסופרבול, פרסי האוסקר והאולימפיאדה בסוצ׳י – *יחדיו*. עכשיו, "פייסבוק" אומרת שעם יותר מביליון אינטרקציות – מונדיאל 2014 זה האירוע המדובר ביותר בהיסטוריה של פייסבוק אי פעם. לא רק בקטגורית אירועי הספורט, אלא מכלל האירועים. ברור שהעובדה שהמונדיאל מתרחש על פני כמה שבועות משפיעה, אבל זה עדין די מרשים.

בפרסום רשמי של צוות המידע העוסק בספורט של פייבסוק נכתב;

או בתרגום עיקר הדברים:
״הפעילות בפייסבוק בזמן העימותים הגדולים במהלך סוף השבוע דחפה את מספר האינטרקציות הכולל מעל לסכום של ביליון. פייסבוק באופן כללי רואה כמות גדולה של שיחות בזמן אירועי ספורט, אבל גביע העולם בכדורגל [המונדיאל] הוכיח שהוא רגע מיוחד. עורכי המידע של פייסבוק מעולם לא מדדו אירוע – מתחום הספורט או כל תחום אחר – שהעפיל ביליון אינטרקציות.״

אז, היום בערב (גמר המונדיאל, מי ששכח) שאתם מפרסמים סטטוס על גול גדול שהיה על איזה עבירה מעצבנת, תדעו שאתם משתתפים באחד האירועים הכי גדולים בהיסטוריית השיחות באינטרנט.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *