השקה: מרכז החדשות של "גוגל ניוז"

זה היה מתבקש. כבר שנים שאנחנו יודעים שלהוסיף אתר לגוגל News יכול להיות לא פחות מסיוט, למה? כי התהליך עצמו לא ברור והדרישות של "גוגל" גם כן, השבוע התבשרנו בבשורה משמחת שהופכת את התהליך למובן ופשוט יותר עם תוספות מעניינות.

למזלנו, ״גוגל״ הודיעה על השקת Google news Publisher center החדש שלה, שבו בעלי אתרים יכולים להציע את האתרים המאומתים שלהם לגוגל News או לערוך לעדכן פרטים של אתר קיים.

בין השינויים שניתנים לעריכה לאחר אימות האתר:
 עדכון שם האתר ואת הקטגוריה בה האתר נכלל ("בלוג", "פוליטיקה" ועוד)
 הוספה ועריכה של קטגוריות קיימות \ חדשות
 בחירה של קטגוריה ספציפית עבור נושא ספציפי שנכתב אצלך

Google News Publisher Center
תמונה מתוך Google News Publisher Center

״אם האתר שלך הוא אתר חדשות, האתר שלך כנראה התפתח והשתנה לאורך זמן – בדיוק כמו התוכן שלך״, כך מוסר מהנדס תוכנה ב״גוגל״, אריק וויגל. ״אבל בעבר, כשביצעת שינויים במבנה אתרך (לרעה ולטובה), יכול להיות שלא גילינו את התוכן שלך – מה שאומר שהקוראים שלך איבדו הזדמנות, וכך גם אתה, אלא אם כן בדקת באופן קבוע ב-Webmaster Tools. ייתכן שאפילו לא תבין שהתוכן החדש שלך לא מופיע ב-״גוגל News״. כדי למנוע זאת, אנו מאפשרים לך לבצע שינויים ברישום האתר שלך, תוך כדי שימוש במרכז פרסום החדשות של שגוגל", אמר וויגל.

מרכז פרסום החדשות של ״גוגל״ זמין כרגע רק בארצות הברית. בקרוב אצלנו 🙂

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *