HTTPS: משפיע על הדירוג

"גוגל" הודיע השבוע בבלוג הרישמי שלה כי השימוש בחיבור HTTPS באתר אינטרנט יכול להשפיע ישירות על דירוג האתר בתוצאות החיפוש. האם הרצון של "גוגל" זה אינטרנט מאובטח?

זה לא קורה בכל יום שענקית החיפוש (שידוע שרוב הגורמים שמשפיעים על דירוג האתר מוחבאים אי שם בכספות שלה) מצהירה בבלוג הרישמי שלה על כך שבא לשכונה בחור חדש.

בהודעה פורסם כי "האבטחה היא בעדיפות עליונה עבור גוגל והושקע זמן וכסף על מנת להבטיח לגולשים סביבה בטוחה עבור השתמשים במנוע החיפוש".

כבר לפני מספר חודשים בכנס Google I/O 2014 הועברה הרצאה במשך 45 דק' שהנושא שלה היה HTTPS EVERYWHERE שמראה כי המטרה של "גוגל" היא שהחיבור המאובטח יהיה "בכל מקום" לדברם.

למרות שהאפשרות להשתמש ב-HTTPS קיימת כבר זמן רב וכרוכה בתשלום שנתי של 300-800 ש"ח בלבד, רבים מבעלי האתרים בחרו שלא לרכוש ולא להשתמש בה באתר האינטרנט שלהם, אך כנראה אחרי ההכרזה הזו של "גוגל" נראה גידול במספר הרכישות של תעודות ה-SSL.

בסטטוס שפורסם ע"י אחד מאנשי צוות הספאם, קספר סזימנסקי, נכתב כי הסיגנל החדש (HTTPS) כבר משפיע על פחות מ-1% מכלל השאילתות.

Kaspar Szymanski - https משפיע
מה שאומר שצריך להכנס לפורפורציה.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “HTTPS: משפיע על הדירוג

  • אוגוסט 10, 2014 10:31 am

    לקנות ssl?
    יביא אותי לדירוג באמת טוב?

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *