גוגל מודה: "עדכוני פינגווין" צריכים להיות לעיתים קרובות

עדכון ה"פינגווין" הידוע לשמצה של "גוגל" אינו מתעדכן בתאריך קבוע מה שגורם לבעלי אתרים ואנשי שיווק שחטפו את הסטירה מ"גוגל" בעדכון האחרון שהיה להמתין עד לעדכון הבא, כי רק אז "גוגל" (בחלק מהמקרים) בודקים שוב אם כל הבעיות שהיו באתר – תוקנו. הבעיה הזו גרמה לייאוש אצל אצל בעלי אתרים רבים והתלונה הגיע עד לראשי "גוגל" – שם הגיעו למסקנה שחייבים לעשות משהו בנידון ואולי להפוך את העדכונים לתכופים יותר.

בעקבות התלונות, "גוגל" עובדת על להפוך את התהליך למהיר יותר, מה שישמח הרבה מקדמי אתרים אם וכאשר זה באמת יקרה.

ג׳ון מולר דיבר על כך בשיחה השבועית שלו עם מקדמי אתרים ביום שני (10.9.2014). הוא גם ציין שהם עדין עובדים על עדכון הפינגווין 3.0 לו כולם מחכים.

תרגום הדברים החשובים: ״אנחנו עובדים על "עדכון פינגווין", אז אני חושב שלהגיד שאין עדכון בדרך יהיה שקר״ מולר הוסיף, ״אין לי תאריך ספציפי למתי זה יקרה… זה לא קורה היום, אבל אני יודע שהצוות עובד על זה ובאופן כללי מנסה למצוא פתרון שיעזור להוציא עדכונים לעיתים תכופות יותר… אבל זה לא קורה היום, ובאופן כללי אנחנו לא מנסים לתת יותר מדי תאריכים מראש כי לפעמים דברים עוד יכולים להשתנות״.

כשנשאל אם עדכונים של "פינגווין" יגיעו בתדירות קבועה כמו אלו של עדכון "פנדה"?, מולר אמר: ״נראה מה אפשר לעשות, זה משהו שאנחנו די מנסים לזרז בגלל שאנחנו רואים שזו די בעיה כשמקדמי אתרים רוצים לתקן את הבעיות שלהם, הם באמת הולכים ומטפלים בנושאים האלו, אבל האלגוריתמים שלנו לא מזהה את זה בזמן הגיוני. אז זה משהו שהגיוני לנסות לשפר… חלקכם חוויתם את זה בעצמכם, חלק עבדו עם מקדמי אתרים אחרים שנתקלו בבעיה, ואני חושב שזה משהו טוב לעבוד עליו״.

כשנשאל על גודל ההשפעה של העדכון הבא, מולר אמר: ״זה משהו שתמיד קשה להגיד, ואני חושב שההשפעה תהיה תלויה גם באתר שלכם, ההשפעה תמיד תהיה גדולה, נכון? אנחנו מנסים למצוא את האיזון הנכון שם כדי לוודא שאנחנו עושים את הדברים הנכונים, אבל לפעמים זה לא רץ כמו שהיינו רוצים״.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *