פנדה 4.1: שדרוג לקודמת

כשכולם מפנים עיניים לעבר הפינגווין שאמור לבוא אלינו, הגיע לו בהפתעה פנדה 4.1 שאמור גם הפעם לפגוע באתרים עם תוכן דל וחסר ערך למשתמש. למה 4.1? ופרטים נוספים…

"גוגל" אישרה עדכון פנדה נוסף – תגידו שלום לפנדה 4.1, למרות שטכנית זה העדכון ה-26 לפנדה מאז שהעדכון יצא בפעם הראשונה – ומטרתו גם הפעם, לעזור לעסקים קטנים עד בינוניים להגיע למיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש.

Panda_4-1

כ-3% עד 5% אחוזים מהשאילתות אמורות להיות מושפעות, כך שחברות שמפרסמות תוכן איכותי לקהל היעד שלהן אולי כבר מרגישות את האפקט החיובי של העדכון עם גידול שיכול למשמעותי בכמות המבקרים שמגיעים מהחיפוש האורגני.

החדשות על העדכון הזה וההשפעות שלו באות ישר ממנתח הטרנדים של "גוגל", פייר פאר, שפרסם פוסט על העדכון בגוגל+ ב-25 לספטמבר, ואמר:

״מוקדם יותר השבוע, שחררנו עדכון של אלגוריתם הפנדה המשופר… אנחנו הצלחנו לגלות כמה סיגנלים נוספים שיכולים לעזור לפנדה לזהות תוכן באיכות נמוכה. ההשפעה הסופית תיהיה על אתרים קטנים ובינוניים שידורגו בתוצאות טובות יותר.״

משתמשים רבים בפורום warriorforum דיווחו עוד לפני ההצהרות הרשמיות של "גוגל" על העדכון, בהתחלה היו מחשבות שזה בסכ"ה עוד עדכון אלגוריתם יומי, אבל עם הזמן הבינו שזה גדול מעוד עדכון יומי פשוט.

אסור לשכוח שפנדה 4 עודכן במאי 2014 ומאז השמועות על הפינגווין 3.0 רק הולכות וגובורות ולאחרונה אף אושרו במעט ע"י ג'ון מולר.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *