10 טיפים (מנצחים) לשיפור דף הנחיתה שלך

לאחרונה יצא לי להתקל בדפי נחיתה שבמילים יפות…פשוט לא ימירו ואפילו יביאו לבזבוז של כסף מצד בעל העסק. החלטתי לרשום מספר טיפים מנסיוני לשיפור דפי הנחיתה שלכם לעסק.

בואו נדבר על דפי נחיתה. דפי נחיתה הם הרושם הראשוני שלקחות פוטנציאלים וקונים מקבלים מעסק כשהם כשהם מגיעים דרך פרסום ממומן\פרסומות. מכיוון שזו ההיכרות של הלקוחות שלכם עם המותג, ואתם מקבלים רק הזדמנות אחת ברושם הראשוני, כדאי לכם להפוך את עמוד הנחיתה למשהו בלתי נשכח וחיובי.

טיפים לשיפור דף הנחיתה שלכם

לפעמים שינויים קטנים יכולים לעשות את ההשפעה הגדולה על שיעורי ההמרה (Conversion Rates) מדף הנחיתה. אז כדי לעזור לכם לעצב את הרושם הראשוני הטוב ביותר ללקוחות ולקונים, הנה 10 טיפים לפיתוח דף נחיתה מוצלח:

מי קהל היעד שלך? – ככל שתבינו יותר טוב את הקהל שלכם והלקוחות הפוטנציאלים, כך יהיה קל לכם יותר לעצב את דפי הנחיתה לפי הצרכים שלהם. שימו את עצמכם תמיד בנעליים שלהם.

קל לקרוא נעים להסתכל– איך דפי הנחיתה נראים למבקרים חדשים? הכי טוב לשמור על דברים פשוטים ולא מתוסבכים. צרו תוכן שקל לקרוא. בנוסף תוודאו שדף הנחיתה דומה לאתר החברה בצבעים ומסרים. אל תבלבלו מבקרים עם דף הנחיתה שלכם. לדוגמא, אם כותרת המודעה הפרסומית שלכם היא ״שירותי ניקוי שטיחים מקצועיים בבת-ים״ והתוכן שבדף לא מזכיר ניקוי שטיחים ולא את בת-ים, אתם תאבדו לקוחות פוטנציאלים.

כותרות מושכות ומוכרות– כשהלקוחות שלכם מגיעים לדף הנחיתה – אתם שם בשביל לפתור להם את הבעיות. הם צריכים אותכם בשביל לעשות להם חיים טובים יותר! תספרו להם למה אתם המושיעים שלהם!.תנסו ליצור לגולש שאיפות דרך כותרת המודעת טקסט שפרסמתם, הנה כמה דוגמאות למה למודעות שתפסו לי את העין:

״אבדו 10 קילו ב-10 ימים!״
״השיגו ביטחון ואת הבחורה״
״הפכו את החצר האחורית שלכם לגן-עדן״

לא משנה מה הפתרון שאתם טוענים בכותרת, תוודאו שהוא תואם את המוצר שלכם. אל תבטיחו משהו שאתם לא יכולים בשום צורה לקיים.

CTA מתאים – תוודאו שה-CTA שלכם תואם את הכותרת והתת-כותרת שלכם. אל תבלבלו את המבקרים. אם אין התאמה, המבקרים יכולים לחשוב שהם נחתו על הדף הלא נכון. בנוסף, תוודאו שה-CTA בחלק העליון של הדף וקל להבחין בו!

טופס יצירת קשר\איסוף לידים  – כדאי לכם לשלב טופס ליצירת קשר שיכול לכלול בקשה של השם, כתובת אימייל וכל אינפורמציה אחרת שיכולה לעזור לכם להבין טוב יותר את הלקוחות הפונטציאלים.

תבקשו רק מידע הכרחי –  לקוחות לא רוצים לתת הרבה מידע. ככל שתספקו יותר שדות מילוי ללקוחות, ככה אתם מפילים עליהם יותר עבודה, וככה פחות סביר שהם ימלאו את הטופס. נכון, ככל שתשיגו יותר מידע מהמבקרים ככה יהיה לכם יותר קל למכור ולהתאים את ההצעה, בכל זאת- אל תעמיסו.

אל תשתמשו במילה ״הגש״\"שלח"! – המנעו משימוש במילה הסטריאוטיפית והשחוקה הזו, ״הגש/שלח״ בטפסים שלכם. היא "יבשה" מדי ולקוחות מתייחסים אליה כמציקה. במקום, השתמשו בביטוי שמתייחס יותר קרוב למה שאתם משדרים בדף הנחיתה. תגרמו להם לתת לכם את המידע בכיף, הם צריכים להרגיש כאילו הם מקבלים משהו בחזרה ממכם. נסו כפתורים כאלו:

!התחל את תקופת הניסיון עכשיו | !קבל את החוברת הדרכה לאימייל | !התחל להוריד במשקל

סמלי אמון ובטחון – יש המון זיופים באינטרנט, ואנשים חוששים לתת מידע לכל אחד, במיוחד באתר שהם לא מכירים. אם האתר שלכם הוא חלק מארגון כמו ה-BBB, שימו את הלוגואים האלו בדף הנחיתה שלכם כדי להוסיף אמינות ותחושת ביטחון בחברה שלכם.

סמלי אמון מוכרים באתרי קניות ברשת
סמלי אמון מוכרים באתרי קניות ברשת

תהיו ידידותיים למכשירים ניידים – אתר נגיש למכשירים ניידים יכול להגדיל את המכירות ואחוזי ההמרות שלכם. כשרוב האנשים משתמשים בסמארטפונים וטאבלטים לחיפוש באינטרנט, זה יהיה לטובתכם להפוך את דף הנחיתה שלכם מתאים למכשירים אלו.

כפתור שיתוף ברשתות חברתיות – אם מבקר אוהב אותכם ואת המוצר שלכם, יש סיכוי שהוא אולי ירצה לשתף את החברים בעסקה השווה שהוא הרגע עשה. תדאגו שכפתור השיתוף שלכם קל למציאה ולשימוש. להפסיד מזה – אי אפשר, אז שיהיה.

10 הטיפים האלו הם רק הצעד הראשון לשיפור עמודי הנחיתה. מהרגע שהכנסתם את השינויים האלו, השלב הבא הוא בדיקה של מה עובד לכם ומה לא קורה. ניכנס לא׳-ב׳ של בדיקות אחר-כך. בינתיים, נסו את הטיפים האלה ותעדכנו אותי איך הלך לכם!

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “10 טיפים (מנצחים) לשיפור דף הנחיתה שלך

  • אוקטובר 19, 2014 8:15 pm

    מאמר מעולה, תודה על הפרסום אליאב.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *