עדכון פינגווין נוסף? או גרוע מכך?

בבוקר יום שישי (5.12) עד היום (יום ראשון, 7.12) הרגשתי שינויים רבים בתוצאות החיפוש בישראל, בבריטניה ובארה"ב. יש כאלו שטוענים שזה עדכון-לעדכון האחרון של פינגווין, אני חושב שצריך לחכות לפני שמגיעים למסקנות כי זה דווקא נראה רציני יותר.
לא מזמן הפינגווין השלישי הגיע אלינו, זה היה יום חג לחלקנו שזכו שוב לראות את האתרים שלהם שנפגעו בעבר – שוב מופיעים בתוצאות החיפוש, זה המשיך, שבוע+- לאחר מכן קיבלנו רמז על כך שהעדכון לא הולך להיות קצר ונאמר ע"י ג'ון מולר באחת השיחות שלו על כך ש"עדכון הפינגווין עדיין רץ".
זה המשיך בעדכון פינגווין 3.1 שזה "תלאי" בדרך כלל שמגיע לאחר עדכון גדול שבעצם אמור לתקן נזקים שקרו במקרה לאתרים שלא היו אמורים להפגע.
וזה לא נגמר….

בשישי האחרון קיבלתי התראות רבות מאחד הכלים שאני משתמש בהם לצורך בדיקת מיקומים על ירידות ועליות באתרים שונים, חשבתי שזה סתם עוד איזה ריקוד רגיל. אבל מתברר שלא.

עדיין אין הודעה רשמית, יש כל מיני שיחות בפורומים שונים על כך שזה פינגווין, אחרים טוענים שזה משהו חדש. בכל מקרה,  אמשיך לעקוב ולעדכן שיהיו פרטים נוספים ומאומתים.

כלים כמו Algoroo מראים על שבוע לא קל שעבר על האלגוריתם של "גוגל":

עדכון פינגווין נוסף? או גרוע מכך?
עדכון פינגווין נוסף? או גרוע מכך?

גם הכלי של Moz מציג יום שישי לא רגוע בהשוואה לשבוע האחרון;

קפיצה גבוהה ביחס לימים שלפני
קפיצה גבוהה ביחס לימים שלפני

 

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *