כמות החיפושים ב-Yahoo גדלה פי 3 לאחר העדכון של "פיירפוקס" (34)

לאחרונה "יאהו!" נכנסה לשותפות עם "מוזילה" למשך חמש שנים, השותפות אומר בסכ"ה שהמנוע חיפוש שיוצג לחיפוש כברירת מחדל לכל משתמשי "פיירפוקס" הוא "יאהו!".
החיפוש דרך הדפדפן היה שמור ל"גוגל" כבר למעלה מעשור, מה שיכול לעזור מאוד ליאהו! להרוויח קצת גולשים שלא היו להם בחיים כנראה.

מדוח שהוציא חברת StatCounter בארה"ב נכתב שגולשים חיפשו פי 3 במנוע החיפוש של יאהו! מאשר ב"גוגל" בגירסא האחרונה של דפדפן "פיירפוקס" (34) שכוללת את השינוי בין מנועי החיפוש.

סיכום הדו"ח של StatsCounter
סיכום הדו"ח של StatsCounter

מהנתונים אפשר לראות שבגרסא 33 של "פיירפוקס", "גוגל" החזיקו ב-82.14%, ויאהו! רק ב-9.64%. לעומת הגרסא החדשה (34) שבה "גוגל" יורדים ל-63.46% ויאהו! מזנק לכמעט 30%!

מנכ"ל StatsCounter, Aodhan Cullen, אמר: "גרסא 34 של דפדפן פיירפוקס עדיין 'מתגלגלת' מה שאומר שרבים ממשתמשי פיירפוקס לא התקינו אותה כך שהנתונים הם חלקיים, אבל עדיין מעניינים מאוד".

קראו עוד על StatCounter כתחליף לגוגל "אנליטיקס"

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *