Mobilegeddon: עוד לא מורגש?

השבוע "גוגל" החלה לשחרר את העדכון שעשה הרבה רעש בחודשים האחרונים והפחיד את כל מי שהאתר שלו לא היה מותאם למובייל – עדכון Mobilegeddon. לא ברור עדיין כמה זמן ייקח עד לסופו של העדכון, אבל זה כנראה ייקח לפחות שבוע שלם (לפי הרמיזות של גוגל).

החברה כבר הודיעה שהיא כן סיימה את העדכון לפחות בחלק מ"מרכזי המידע" שלה.

ג׳ון מולר אמר ״זה משהו שאני חושב שתשימו לב אליו כנראה במהלך השבוע, אולי שבוע וחצי- בערך ״ הוא הוסיף ״מהיום הראשון ליום למחרת אני לא חושב שתראו שינוי גדול. אבל אם תערכו השוואה בין שבוע שעבר לשבוע הבא, אז אתם תראו שינוי משמעותי״.

בדקה 4:40 ג'ון מולר מאשר את סיום העדכון בחלק מ"מרכזי המידע".

עדיין לא ברור איזה נישות הולכות להיות ה-מושפעות הגדולות, אבל כבר אפשר לראות שאתרי עורכי דין (בארה"ב) הולכים לקבל מכה חזקה.

זה לא שהעדכון מכוון לנישה ספציפית, אבל מנוע החיפוש של חברות עורכי דין Lawyer.com פרסם כי הוא סרק את המוכנות לעדכון Mobilegeddon על מאגר הנתונים שלו על 100,000 אתרי חברות עורכי דין אמריקניות באמצעות הכלי של גוגל לבדיקת אתרים ידידותיים למובייל ב-21 לאפריל, והוא גילה ש-46% מהחברות הפרטיות נכשלו במבחן הדרישות של "גוגל". חברות גדולות יותר הצליחו טיפה יותר, עם 33% כשלון.

״לעשות שינויים הכרחיים זה מהלך חשוב לאתר של כל עסק בכל תעשייה״ אמר מנכ״ל האתר Lawyer.com ג׳ראלד גורמן. ״זה חשוב במיוחד בתחום שירותי עריכת הדין מכיוון שרוב המשתמשים כיום מתחילים את החיפוש שלהם אחר עורך דין באמצעות גוגל בפלאפון או בטאבלט".

seoclarity.net
מידע מעניין שמגיע מחברת SEO Clarity ממשיך לעדכן על ההתרחשויות כאן. שלושה ימים לאחר יציאת העדכון (23.4) דווח כי מתוך 50,000 מילות חיפוש ו-60,000 מהדומיינים שמופיעים בעשרת התוצאות הראושונות (גם בניידים וגם בנייחים), נראה כי היה שינוי של 0.5% בכיוון ההפוך.

אם האתר שלכם עדיין לא מותאם למובייל, זה הזמן לטפל בו ולעבור על מדריך הטעויות הנפוצות בהתאמת אתר למובייל

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “Mobilegeddon: עוד לא מורגש?

  • מאי 11, 2015 6:28 pm

    הי אליאב
    אנחנו מכירים מס' שנים
    בחור נבון ואחלה
    ויש לך בלוג שאפילו איתן יריב וזקן השבט
    כותבים בו
    אחלה וסבבה
    תגיד עם משהו רוצה את שירותך כמקדם אתרים
    והוא רוצה לטלפן אליך ??????????
    ככה לימדתי אותך
    שפו לאליאב כל הכבוד על הבלוג מאמת מיוחד
    בברכה יוסי פנסו

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *