מהי הטקטיקה היעילה ביותר לקידום אתר ב-2015?

כולנו בתור מקדמי אתרים עשינו עשרות בדיקות וניסויים על האתרים שלנו במטרה אחת – לגרום למנועי החיפוש להציג את האתר שלנו (וכמה שיותר). אבל מה באמת עובד ויעיל ב-2015? כל הפרטים.

מאז השקת עדכוני ה"פנדה" אתרים רבים קיבלו עונשים על תוכן רדוד וחסר ערך לגולש מה שגרם לבעלי אתרים לחשוב טיפה יותר יצרתי ולכתוב תוכן שהוא עם ערך מוסף למשתמש והכל במטרה לא לקבל עונש וכמובן לקבל חשיפה טובה יותר בתוצאות החיפוש. אבל כולנו יודעים שזה לא הכל ויש עוד מרכיבים להצלחה.

על פי סקר שערכה חברת המחקר Ascend2 בקרב 286 אנשי שיווק וקידום אתרים, יצירת תוכן רלוונטי ואיכותי היא ללא ספק הטקטיקה הטובה ביותר כיום לקידום אתר, במקום השני עבודה אל מול מחקר מילות מפתח, במקום השלישי עדכון אתר לעיתים תכופות, בניית קישורים רלוונטיים (מהנישה), סיגנלים חברתיים, בלוג שמתעדכן לעיתים תכופות, התאמה למובייל ומבנה URL תקין.

מה הטקטיקה היעילה ביותר לקידום אתרים בשנת 2015?
מה הטקטיקה היעילה ביותר לקידום אתרים בשנת 2015?

 

אז נכון שלפי הסקר אלו הדברים הנכונים והחשובים ביותר להשקיע בהם בזמן הקרוב, אבל האם זה באמת כל כך פשוט להשיג קישור רלוונטי בתחום? כנראה שלא, בהמשך הסקר נשאלה השאלה על הקושי ביישום הטקטיקות, להלן התוצאות:

היישום של הטקטיקות לא כל כך פשוט
היישום של הטקטיקות לא כל כך פשוט

עוד תוצאה מעניינת מתוך הסקר; מכשולים בדרך להצלחה
40% מהעונים בסקר טענו כי שינויים באלגוריתם החיפוש והעדכונים שגוגל משחררת כל כמה חודשים הם האתגר הגדול ביותר (וגם מכשול!) של מקדמי אתרים.

הסקר כולל 17 עמודים, כמובן שחשוב לקחת את הדברים בערבון מוגבל אבל תמיד טוב לדעת מה חושב מישהו בצד השני של העולם.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

3 תגובות על “מהי הטקטיקה היעילה ביותר לקידום אתר ב-2015?

  • יוני 19, 2015 7:48 pm

    היי אליאב
    קראתי את המחקר ועם כל הכבוד למי שביצע אותו, לדעתי אינו משקף מציאות כפי שהיא בפועל.
    מישהי בבלוג שלה פעם כתבה משהו בסגנון "יש הסכמה בין מקדמי אתרים על דרכי פעולה להשגת תוצאות…" – או משהו בסגנון, אזי אני חושב שכל מי שעוסק בקידום עסקים ברשת, מחזיק כמה וכמה כלפים מנצחים (לדעתו) קרוב לחזה ולא מציג אותם לאף אחד, אז אם זו המציאות, אז איך ניתן לבנות (או לשנות) אסטרטגיית פעילות ברשת רק ע"ס מחקרים?

    הגב
    • אליאב לנקרי
      יוני 21, 2015 7:12 am

      היי לאוניד,
      המאמר הזה הוא לא מחקר, חשוב לציין הוא בסכ"ה סקר שנערך בקרב מספר מכובד של מקדמי אתרים מהעולם.
      נכון אין ספק שיכול להיות שכמה אנשים לא סיפרו את כל האמת אבל זה עדיין נותן תמונה מעניינת על מה אנשים בצד השני של העולם חושבים.

      אליאבוס

      הגב
  • ספטמבר 24, 2015 2:54 pm

    אני מכיר את הסקר הזה…
    לפי מחקרים שאני מצטט פה – ori-seo.com/2015/03/blog-post_29.html
    אתה תראה ששיטת השיווק הכי יעילה היא דרך תוכן ופעילויות לחיזוק המותג ומדדי הסמכות שלו.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *