עדכון פנדה 4.2: עכשיו זה רישמי – עדכון איטי

אחרי שבוע של שמועות "יש עדכון \ אין עדכון", אפשר לומר שיש עדכון קצת לא שיגרתי שיימשך מספר חודשים. על מי ישפיע וכמה? הפרטים בפנים.עדכון פנדה 4.2

עדכון הפנדה נועד לפגוע באתרים עם תוכן דל\איכות נמוכה שבדרך כלל מטרתם הייתה השגת תנועה אורגנית לאתרים (בדרך כלל עם פרסומות)

עדכון הפנדה 4.2 יצא לדרך ב-24.7.2015 ויימשך מספר חודשים

ברי שוורץ סיפר באתר שלו על עדכון הפנדה 4.2 שהעלה ספקות אצל רבים ממבקריו, מה שגרם לו לשאול בטוויטר שלו את Gary Illyes על העדכון;

יש כבר מנצחים ומפסידים?
בדרך כלל אתרים רבים מנסים לספק רשימת "מנצחים\מפסידים" לאחר עדכוני אלגוריתם, הפעם זה יהיה קשה מהרגיל.
מנכ"ל Searchmetrics, Marcus Tober אמר:

עדיין לא ניתן לזהות דפוס ברור לגבי מנצחים ומפסידים, גם לא ניתן להתאים את התוצאות הנוכחיות להשפעת הפנדה, אנו מצפים לראות שינויים בתוצאות החיפוש בשבועות הקרובים ונמשיך לעדכן..

חשוב לציין שלקח זמן עד שהעדכון יצא לפועל למרות הדברים שאמר ג'ון מולר ב-10.9.2014 שהעדכונים של פנדה ופנגווין צריכים להיות לעיתים תכופות יותר על מנת לאפשר לבעלי אתרים שקיבלו עונשים לתקן את הבעיות ולחזור מהעונש.

לפני עשרה חודשים פנדה 4.1 הגיע לביקור, העדכון השפיע בזמנו על 3%-5% מהשאילותות ורק הטובים שרדו את אותו עדכון (כמו כל עדכון).

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

2 תגובות על “עדכון פנדה 4.2: עכשיו זה רישמי – עדכון איטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *