המלצת פלאפון: נוקיה E71, מלך הסמארטפונים?

לפני כמה שנים, אף אחד לא חשב שזה יקרה – מיני מחשב, שהוא גם הפלאפון שלך וגם המשרד הנייד שלך.
כיום יוצאים פלאפונים שונים עם כל מיני פונקציות מרהיבות, וכמובן שכל פלאפון מותאם לקהל יעד כולשהו.
היום אספר לכם על חוויות אישיות מהפלאפון שלי Nokia E71, פלאפון למגזר העסקי בעל מקלדת מלאה, מצלמה, אימייל ועוד שלל תכונות נוספות.

הסיפור האישי וההתלהבות הראשונה

samsung-f480
גרוע עד מאוד - samsung-f480

לפני כחצי שנה, הלכתי לנציגות חברת סלקום באזור בו אני גר ורציתי מאוד להחליף את הפלאפון שהיה לי (אני לא אנקוב בשמו מתוך בושה).
פגשתי איש מכירות שאכן, עשה את העבודה כמו שצריך ובאמת מכר לי מכשיר על הפנים בשם SAMSUNG tachWIZ, מכשיר מגע "וונאבי-אייפון" (מתיימר להיות אייפון ומאוד רחוק מזה), אחריי חודש עם המכשיר מגע של סמסונג, החלטתי שזה לא זה ואני לא מעוניין במכשיר הזה, התחלתי לגלוש באינטרנט ולחפש פלאפון שיכול לספק לי את הסחורה עם התכונות והצרכים האישיים שלי, הגעתי לאתר של חברה בשם "ELINE", חברה שמספקת פלאפונים סלולאריים מהיבואן לצרכן.
נכנסתי לאתר וגלשתי, ראיתי פלאפונים מרשימים מאוד עם תכונות של מחשב, אבל רק מכשיר אחד קרץ לי עין ואמר לי "בוא, קח אותי אני יספק לך מה שאתה צריך", זה היה הנוקיה E71, פלאפון שלא היה כמותו ולא יקום כמותו!

נוקיה E71, מלך? כן.
נוקיה E71, מלך? כן.

פלאפון שמכל הבחינות שראיתי באתר הרשים אותי במיוחד אם זה מבחינת אפשרות הסנכרון של תוכנות הדואר, אם זה קריאת קבצי אופיס, אם זה העיצוב האלגנטי שלו.
החלטתי שזה הפלאפון שאני קונה, קניתי אותו ואני לא מצטער לרגע, פלאפון בלי תקלות כלל איכות מצויינת של סוללה!, מקלדת שגורמת לך לא להוריד את היד ממנה וכל היום לשלוח smsים גם אם אין צורך.
תוכלו לראות את כל התכונות של הפלאפון באתר נוקיה ישראל.

כל זה עלה לי 1700 ש"ח בחברת Eline
* (אני מפרסם את האתר כי אם תפנו לחברת הסלולר בבקשה לשדרג את המכשיר שלכם למכשיר nokia E71 אתם תשלמו כפול מהסכום שאני קניתי אותו!)

שמחתי להמליץ,
אליאב.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *