ביקורת אישית: מודו. קטן ומדהים.

100_0214 מודו, הפלאפון הקטן בעולם שכבר בשנת 2007 שמענו עליו אבל רק עכשיו אנחנו באמת רואים אותו. מגיע ומספיק לעשות רעש.
לאחר שסלקום מכרה למעלה מ- 500 חתיכות מודו בהשקה הרכה, המכשיר פשוט נחטף וכרגע מי שמעוניין להשיג לעצמו מכשיר חייב לחכות להשקה הבאה או לשלם 1,000 ש"ח+ באתרי יד שנייה! (אנשים התחלקו על השכל או שהם רוצים לעשות כסף קל?). אחרי המון כאבי ראש – גם אליי הגיע מודו מדליק עם ג'אקט. אתם בפנים?

המודו הוא מכשיר סלולארי מבית היוצר של דב מורן (ממציא הדיסק-און-קי), המכשיר שוקל 43 גרם בסכ"ה (נכנס לספר השיאים של גינס) ופועל בדור 2.5.
המכשיר הבסיסי של המודו בעל יכולות מינמליות וכולל שבעה כפתורים ומסך קטן. מה שמיוחד במודו זה ה"חליפות" ("Jackets " ג'אקטים ") מה שכולנו מכירים כפאנלים לפלאפון רק יותר מדליק. הרבה יותר מדליק האמתי.
את הג'אקטים ניתן להתאים לכל אירוע (מסיבה בלילה, פגישה עיסקית, נגן מוזיקה, GPS ועוד!). אני אישית לא אוהב את הג'קטים ואני מעדיף את הפלאפון כמו שהוא, קטן, מועיל ושחור.

גודל, מסך ומקשים במודו100_0211

המודו קטן מאוד, אני בטוח שרובכם חושבים "איך אפשר להסתדר עם מכשיר קטן כזה מבחינת מקשים ומסך?", אני אוכל לומר לכם שכרגע יש לי נוקיה E71 שגם עליו היו שמועות בהתחלה שהמקשים קטנים ולא נוחים וכדומה. למודו מקשים גדולים בהרבה ולאחר מספר ימים אפשר להתרגל.
הגודל של המודו מצויין. קטן ולא תופס מקום (שלא תאבדו אותו).

מוזיקה וצלילים במודו

תתפלאו. כמה שמודו קטן איכות הצליל שיוצאת מהרמקול איכותית לגודלו. המוזיקה ששמעתי בעזרת האוזניות האיכותיות שקיבתי בקופסא הייתה איכותית מאוד, כנראה שגם לאוזניות יש חלק בכך. הדבר שהפריע לי שחיבור האוזניות הוא MicroUSB. מה שאומר שאם אני מעוניין לחבר אוזניות עם חיבור רגיל אין לי אפשרות. לא קריטי – אפשר להסתפק באוזניות הקיימות.
סרטים במודו? אולי בעתיד הקרוב. בואו נקווה שאנשי מודו לא ינוחו ואולי ימציאו ג'אקט בסגנון נגן ארכוס…[רמז].

תפריטים במודו

המכשיר הבסיסי של מודו, זה שאני מחבב ללא הג'אקטים אינו מסובך כלל לשימוש. אם כי לפעמים מתבלבלים אך אני מאמין שתוך מספר ימים מתרגלים לסדר והאירגון. אין צורך בתפריט בתוך תפריט בתוך עוד תפריט. הכל מול העיניים, רוצים הודעות? לחצו מקש שמאלי. רוצים נגן? מקש למעלה וכן הלאה.
מקש אמצעי יעביר אותכם לתפריט טקסט הכולל את מה שרואים במסך הבית (הודעות, שיחות, נגן ואנשי קשר) בתוספת של מספר פונקציות כמו למשל; גלריה, לוח שנה, שעון מעורר וכמובן – הגדרות).
הגדרות המכשיר לא דורשות הכנסת מידע רב. אלא ישר ולעניין וללא מושגים שאתם לא מבינים.

לסיכום

מודו יכול להיות המכשיר שלכם אם אין לכם צורך באינטרנט דור 3.5 ואם אין לכם צורך להתחבר לרשתות חברתיות וכדומה.
המכשיר הבסיסי מאפשר את הצרכים הבסיסיים שלנו מפלאפון (שיחות והודעות) והג'קטים הם בעצם בונוסים שאפשר להפיק מהמכשיר :).

קצת תמונות מפתיחת הקופסא של המודו שלי…

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “ביקורת אישית: מודו. קטן ומדהים.

  • דצמבר 3, 2009 1:37 am

    סוף סוף ביקורת אחת לא צבועה של חוכמולוגי האייפון והנוקיות המתוחכמים למיניהם שחושבים שכל העולם כמוהם מחפש רק תיסבוכים בטלפון.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *