עדכון אלגוריתם חדש פוגע באתרים עמוסי פרסומות

את זה ש"גוגל" נלחמת להביא לתוצאות החיפוש את התוצאות הטובות ביותר והיעילות ביותר – אנחנו כבר יודעים. אבל מה הם עושים בשביל זה? עדכון שלישי שמטפל באתרים הפוגעים ב"חווית המשתמש". מה הכוונה?

העדכון היה ב-6 בפברואר לפי הדיווח של מאט קאטס בטוויטר, אבל כמו שאתם כבר הספקתם להכיר את מאט, הוא לא שפך יותר מידי אור על הדברים.

זה כבר עדכון שלישי שגוגל הוציאה בנושא "פריסת התוכן בעמוד", הראשון היה בינואר 2012, השני באוקטובר 2012 והשלישי בימים אלו.

מה עושה העדכון?

בא לעשות עוד קצת סדר במנוע החיפוש. אם יש לך אתר שעמוס בפרסומות והגולש שלך נאלץ "לגלול" את הדף בשביל לראות את תוכן העמוד שלך. כנראה שאתה תקבל על זה "סטירה" (כמה חזקה? אי אפשר לדעת).
כמו שנאמר בהצהרה הראשונה של גוגל בינואר 2012;

In our ongoing effort to help you find more high-quality websites in search results, today we're launching an algorithmic change that looks at the layout of a webpage and the amount of content you see on the page once you click on a result.

בתרגום חופשי לעברית;

כחלק מהמאמץ המתמשך שלנו להביא את האתרים באיכות הגבוהה ביותר בתוצאות החיפוש, אנו משיקים אלגוריתם שבודק את פריסת דף האינטרנט ואת כמות התוכן שאתה רואה בעמוד במבט ראשון כשאתה מגיע אל התוצאה.

החלק הראשון שגולש צריך לראות זה תוכן
החלק הראשון שגולש צריך לראות זה תוכן | שימוש בכלי BrowserSize

אם יש לכם עלייה בדירוגים או יותר נכון עלייה בכמות המבקרים מ"גוגל" כנראה שהאתר שלך הושפע לטובה מהעדכון!

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *