לפי מה "גוגל" מחליטה לשנות את ה'כותרת' בתוצאות החיפוש?

בווידאו האחרון של מאט קאטס מוסבר איך "גוגל" מחליטה איזו כותרת להציג עבור האתר שלך בתוצאות החיפוש. זאת בעקבות שינויים רבים שאנו שומעים עליהם לאחרונה במנוע החיפוש ובתצוגת הכותרות.

מאט קאטס פרסם ווידאו שבו הוא מסביר על הפעמים בהם מנוע החיפוש של "גוגל" משנה את כותרת הדף "המקורית" של האתר שלך בתוצאות החיפוש לכותרת אחרת שמתאימה יותר לשאילתת החיפוש.

מה הקריטריונים של "גוגל" לשינוי הכותרת (<title>)? האם ל-Schema.org יש השפעה על כך? או אולי זה בכלל תגיות H1/h2 שמופיעות בדף? (כריסטיאן אוליביירה, מדריד)
מאט קאטס: השקיעו בכותרות
מאט קאטס: השקיעו בכותרות


מתי המנוע חיפוש לא ישנה את הכותרת?

כשטקסט הכותרת תמציתי וענייני
כשטקסט הכותרת "מתאר" את תוכן הדף בצורה הטובה ביותר
שהכותרת רלוונטית לשאילתת החיפוש

אם האתר\דף שלך עומד בכללים הללו – אין סיבה ש"גוגל" תציג כותרת חלופית, אבל אם אתה לא עומד בכללים הללו הסיכוי שהכותרת שלך תוחלף גדל.

במקרים בהם הכותרת אינה תואמת לכללים, כלומר, הכותרת לא תמציתית, אין תיאור טוב לדף ו\או אינו רלוונטי לשאילתת החיפוש, על מנת לשפר את חווית המשתמש "גוגל" תעשה את הקשר בין דפים\קישורים המפנים לאתר שלך.
במקרים מסויימים קאטס אומר שאינם פוסלים שימוש ב"מדריך האינטרנט הפתוח" (dmoz).

הווידאו: איך אנחנו בוחרים כותרת חדשה לאתר שלך?

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *