סיכום שבועי: הסוף של הקישורים ושל חברות ניהול המוניטין? ועדכונים נוספים…

השבוע ברשת:  האם קישורים יאבדו את ערכם בקרוב? ● האם הסוף של חברות ניהול המוניטין קרב? ● מי מהמינים פעיל יותר ברשת החברתית Pinterest? גברים? נשים? ● שדרוג לעיצוב של מנוע החיפוש DuckDuckGo ● תוספות חדשות לאפליקציית Google Search ל-ios.
חדשות קידום אתרים

המשך קריאה

הסוף של חברות ניהול המוניטין?
בית משפט באירופה קבע כי לאדם יש את הזכות "להשכח" מהרשת – או במילים אחרות הזכות למחוק תוצאות אודותיו מתוך החיפוש לצמיתות.
בית המשפט קבע זאת לאחר שבחור מספרד ביקש למחוק תוצאת חיפוש הקשורה לביתו הפרטי ונתקל בסירוב מ"גוגל". המקרה הועבר לבית המשפט הגבוה לצדק של האיחוד האירופאי בלוקסמבורג (Union Court of Justice) שם הוחלט כי לכל אדם פרטי צריכה להיות האפשרות למחוק איזכורים מהרשת.

לפני שהחוק ייצא לפועל יש צורך באישור של 28 המדינות החברות באיחוד האירופאי דבר שלא יהיה קשה במיוחד שהנושא של "פרטיות ברשת" צובר תאוצה מאז שבשנה שעברה דלפו פרטים אודות ציטוטים ומעקבים אחרי טלפונים ואימיילים ע"י ארה"ב.

 

קריאת הדוח

Pinterest: 80% מהפעילות באתר היא של נשים
הרשת החברתית שנוסדה בשנת 2010 מצליחה להחזיק מעמד יפה מאוד ולפי נתונים של RJmetrics 80% מהמשתמשים באתר הן נשים ורק 20% הם גברים. בנוסף הנשים ברשת החברתית Pinterest הרבה יותר פעילות מאשר הגברים; 92% מהנשים באתר פעילות אל מול 8% גברים בלבד.
כחלק ממספר רב של נתונים שנבדקו אחד הנתונים היה, מה נשים "מצמידות" הכי הרבה? מה אתם חושבים?
במקום הראשון – אוכל ומשקאות (20%), עשה זאת בעצמך (12%) ועיצוב בית (11%).

משתמשים לפי מין | rjmetrics.com
משתמשים לפי מין | rjmetrics.com
המשך קריאה

שדרוג לעיצוב של DuckDuckGo
לא מזמן הזכרתי את מנוע החיפוש שמתפאר בכך שאינו שומר פרטים אודות גולשיו ושומר על פרטיותם המוחלטת.
בהודעה שפורסמה בבלוג הרישמי של DuckDuckGo נאמר: "כמות המשתמשים גדלה בצורה משמעותית והמשובים שקיבלנו ממכם (הגולשים) גרמו לנו להבין דברים נוספים שהייתם רוצים – אז הנה לכם"
מעכשיו בתוצאות החיפוש אפשר לקבל תמונות + ביקורות כשמחפשים "מקומות", לדוגמא חיפשתי "Pizza in Canada", אפשר לראות שמקבלים את השורה הראשונה כמעוצבת + מפה + טלפון + דירוג (כוכבים).
בבלוג נרשם שהעיצוב החדש לא חל על כל התוצאות אבל הם מקווים לסיים זאת בקרוב.

חשוב לציין שזו גירסת הבטא;
העיצוב החדש לא חל על כל התוצאות (עדיין)
 משתמשי IE8 עדיין לא ייהנו מכל הפיצ'רים
בנוסף התווסף לו כפתור "משוב" שמאפשר לגולשים לתת משוב על התוצאות – ובכך לעזור.

פיצה בקנדה? אין בעיה | DuckDuckGo
פיצה בקנדה? אין בעיה | DuckDuckGo
המשך קריאה

תוספות חדשות לאפליקציית Google Search ל-IOS

התשובה תחכה לך עוד לפני שתשאל

עדכון חדש לאפליקציית החיפוש של "גוגל" לגרסא 4.0 מציג מגוון של שינויים חדשים והכי חשוב – שימושיים.
האפליקציה עובדת בדומה ל"Siri" ומאפשרת לשאול שאלה על משהו שקורה קדימה, לדוגמא; במקום לקבל את המזג האוויר ליום הנוכחי בצורה הזו "What's the weather like?" נשאל את השאלה; "How about this weekend?" ונקבל תוצאות רלוונטיות לסופ"ש.
האפליקציה תתריע בפנייך על מאמרים \ ספרים \ מוזיקה שאתה שבדרך שומע\קורא (כן, כן…"גוגל" ילמדו אותך ואת העדפות שלך – מישהו אמר פרטיות?).

 

המשך קריאה

האם קישורים יאבדו את ערכם?
בימים ש"גוגל" מגבירה את המאמצים שלה לאתר ולהעניש רשתות שנוגדות את הכללים שלה ומצד שני מוציאה עדכוני אלגוריתם (פנדה) שנועדו לתגמל אתרים עם תוכן איכותי – עד כמה יהיו באמת חשובים הקישורים בעתיד?
מאט קאטס, מסביר בווידאו את נקודת מבטו; "קישורים מסייעים לגוגל להבין את המוניטין של דף\אתר, אבל לרוב האנשים זה בכלל לא משנה – הם רוצים תוכן איכותי שיגיע בעבור השאילתה שהם חיפשו, לכן אני חושב שקישורים עם הזמן יהפכו לפחות חשובים".

הווידאו המלא – קישורים נכנסים יאבדו את חשיבותם?:

 

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

תגובה על “סיכום שבועי: הסוף של הקישורים ושל חברות ניהול המוניטין? ועדכונים נוספים…

  • מאי 15, 2014 2:11 pm

    אני כבר מזמן חושב שקישורים זה לא מה שהיה פעם לדעתי אין ספק שחשיבותם תרד עם הזמן

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *