PageSpeed Insights: האופטימיזציה עלינו

בזמן האחרון אנחנו שמים לב לשינויים רבים וניסיונות של "גוגל" לגרום לבעלי אתרים לשפר את האתרים שלהם ולהתאימם למובייל. אחד הכלים שמשמש את רובנו הוא PageSpeed Insights הכלי זוכה לשיפור קטן אבל משמעותי.

הכלי PageSpeed Insights זה כלי השייך לגוגל ודרכו בעלי אתרים יכולים לקבל מידע על בעיות בכל הקשור למבנה האתר ולקוד שבו, הכלי נותן דירוג והמלצות גם לגרסת הדסקטופ וגם לגרסת המובייל (במידה ויש).

PageSpeed Insight

בשקט בשקט גם הכלי PageSpeed Insights של גוגל זוכה לעדכון קטן אבל משמעותי, אם עד היום הייתם מקבלים ציון נמוך בכל הקשור ל-
תמונות
קבצי CSS
קבצי JavaScript

מהיום, לאחר כל בדיקה שתבצעו תקבלו להורדה את הקבצים שעליהם הכלי דיווח לאחר שהם עברו טיפול ואפשר להשתמש בהם במיידי. דבר שחוסך זמן יקר וגם פותר לאנשים שהם חסרי ידע טכני את כל הבלבול.

קישור להורדה של כל הקבצים לאחר אופטמיזציה
קישור להורדה של כל הקבצים לאחר אופטמיזציה

עם כל הכבוד ל"גוגל" (ויש כבוד), הייתי ממליץ לכם לשמור גיבוי לכל הקבצים ורק לאחר מכן לעלות את הקבצים המאופטמים ולראות שהכל תקין.

השיפור בכלי הוא חלק מהמאמץ הגדול שאנחנו רואים בזמן האחרון ש"גוגל" מנסה לעשות בכל הקשור להפיכת אתרים לידידותיים יותר למשתמשים ובמיוחד עבור המובייל, כמו ההצהרה שזכינו לה בשבוע שעבר על פקטור המובייל שהולך להצטרף אלינו ב-21 באפריל, 2015.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *