טיפים לקידום אתר בבינג (bing.com)

מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט (Bing) הוא מנוע החיפוש שמשנה את הדרך בה כולנו צריכים לקדם את אתרנו. עם עלייתו של Bing, הלכו אותם ימים שהיה צורך להגיש את האתר במנועי חיפוש או לקבל קישורים ממקורות שונים רק כדי להיות באינדקס.
bing.com_02

עם עלייתו של מנוע החיפוש Bing הדבר הראשון שהמשווקים והעסקים המקוונים מעוניינים לדעת הוא – כיצד לקדם את האתר לראש התוצאות בעמוד הראשון,
אספתי לכם כמה עצות טובות שיעזרו לכם לקדם את האתר ולקבל גולשים ממנוע חיפוש שהולך לתפוס נתח שוק לא קטן בכלל.

– כדי לעלות בראש תוצאות החיפוש חשוב מאוד שכותרת העמוד (title) תיהיה קרובה ככל האפשר לנושא, חשוב ליצור קישור פנימי לעמוד עם מילת המפתח שהדף מתמקד בה.

– ברוב מנועי החיפוש, כמות הטקסט בדף בדרך כלל הינו גורם משפיע ומכריע. עם זאת, Bing  אוהב דפים עם לפחות 350 מילים של טקסט, כך שזה בונוס למי שלא אוהב לכתוב הרבה.

– בינג, כמו גוגל, מעוניין באתרים עם וותק, ככל שיהיה לך וותק דומיין גבוהה יותר משל המתחרים שלך, כך הסיכוי של להיות בעשירייה הראשונה גדול יותר.

– עלייך לדאוג שהאתר שלך יהיה בנוי לפי קוד התקןלבניית אתרים w3.org. אתה תמיד צריך לדאוג לסגור את כל התגים ואת ולבדוק אם כל הקישורים והדפים שבאתר שלך נפתחים ולא מפנים ל-"עמוד לא נמצא", שגיאה זו (404) לא עושה את זה לגוגל ועכשיו מתברר שגם לא לבינג.

– עלייך לוודא שיש גישה ל- MSNBot לסרוק את האתר שלך ושהוא לא על רשימת סורקי האינטרנט שאסרת עליהם לסרוק את האתר שלך. על מנת לבדוק זאת היכנס לשרת ה- ftp שלך ותבדוק בקובץ Robot.txt שאין כל כיתוב המזכיר את MSNbot. (בגדול, אני ממליץ למחוק את הקובץ הזה אלא אם כן יש לכם מה להסתיר ממנועי החיפוש).

– שמור את כל כתובות הדפים שלך בצורה סטטית ופשוטה. כתובות דפים ארוכות ומסובכות מקשות על מנוע החיפוש לאנדקס את האתר שלך. בנוסף, כתובת אתר שהיא קצרה, היא נוחה יותר לאנשים, קל לזכור אותה והאפשרות לגישה אלייה זמינה יותר מאשר כתובת ארוכה ומסורבלת.

בסופו של דבר, חשוב מאוד לקבל קישורים נכנסים אל האתר שלך, מבחינת הכמות וגם האיכות כדי לוודא את התוכן של האתר תואם את מילות המפתח שלך.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

6 תגובות על “טיפים לקידום אתר בבינג (bing.com)

  • אוקטובר 20, 2009 2:19 pm

    אנשים לא מודעים לכח הרב שיש למנוע החיפוש הזה, ומסתמכים על גוגל בלבד וזה חבל..

    הגב
    • אליאב לנקרי
      אוקטובר 22, 2009 11:21 pm

      אכן, עם הזמן הוא יתחזק וברגע שהעסקה של יאהו ומיקרוסופט תושלם אני מאמין שבינג יחזיק באחוזים גדולים בחיפוש.

      אליאב.

      הגב
  • נובמבר 3, 2009 12:36 am

    האתר שלי עומד בתנאים שרשמת ועדיין אני לא מופיע בבינג אשמח לקבל תשובה במייל

    הגב
    • אליאב לנקרי
      נובמבר 3, 2009 12:52 pm

      אני דווקא כן רואה אותו, (לדוגמא).

      מבחינת מה אתה לא רואה אותו?

      אליאב'ס

      הגב
  • פברואר 9, 2011 10:54 am

    מרתק !

    הגב
  • אוגוסט 29, 2011 11:08 am

    ???? ??? ???? ?????? ????? ?????? ??? ?? ????? ????? ???? ???? ?????

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *