תוכנית שותפים: כסף מפרסומות לבעלי אתרים

לפני שנתחיל בהמלצה ובסיפורים על "סקינדו" ובכלל, מה זה "סקינדו" אני רוצה לספר לכם קצת על – מהי תוכנית שותפים?

במשך שנות קיום האינטרנט יזמים רבים רצו לקדם את עסקיהם וגם עסקים חדשים, הם פיתחו מערכת שותפים (באנגלית: Affiliate), מערכת השותפים איפשרה לכל אדם המעוניין להרשם אליה לבחור את סוג ההרשמה, מה זה אומר?

האם הוא מעוניין להירשם בתור "בעל אתר" (בד"כ בעל אתר שמעוניין להרוויח כסף מהצגת פרסומות באתר שלו), או שהוא מעוניין להירשם בתור "מפרסם" (בד"כ אדם בעל עסק המעוניין למכור מוצר כולשהו).

לאחר ההרשמה בתור בעל אתר קיימת במערכת שאלייה נרשמת אפשרות לבחור מיקומים באתר שבהם תציג את הפרסומות של מערכת השותפים, וכמובן להגדיר את האתר שלך וכדומה.

בתור בעל עסק תוכל להכין את הפרסומת שאותה תרצה שהאנשים יראו ברגע שהם מבקרים באחד האתרים של בעלי האתרים שנרשמו למערכת.

חשוב להדגיש: בעל העסק לא משלם באופן ישיר לבעל האתר שאצלו נמצאת הפרסומת אלא הוא משלם לחברה (בדוגמא שלנו: סקינדו) והיא דואגת להעברת הכספים.

אחרי שהבנו מהי תוכנית שותפים ואיך כל בעל אתר יכול לעשות כסף מכך שאנשים יקליקו לו על הפרסומת שהוא מציג באתר (כמובן, לבעל האתר אסור להקליק ולרמות – מי שמרמא מוצא עצמו בחוץ), הגיע הזמן להמליץ על תוכנית שאני עובד איתה הנקראת – סקינדו והיא תופסת תאוצה בזמן האחרון לכן אני ממליץ עלייה!

סקינדו – המלצה אישית שלי
strip3בתוכנית פרסום זו תוכלו לבחור שטחי פרסום באתר שלכם, ולבחור גם אילו פרסומות יופיעו באתרכם, (בתור דגומא, יש לי את פורטל הנוער טיק-טק.נט לא נאה להציג באתר לילדים פרסומות של הכרויות, אז אני מסמן שאני לא מעוניין בפרסומת הזו והיא פשוט לא מוצגת).
תוכלו לבחור אזורים, ובעלי עסקים שיהיו מעוניינים באתר שלכם יוכלו לבחור פרסום ישיר שיקנה לכם אפשרות להרוויח יותר מאחרים.
קישור: הרשמה לתוכנית השותפים של סקינדו

השתשלומים בסקינדו משתלמים מאוד, התשלום הוא ב-סנט כך שעל כל קליק אפשרות לעשות כ- 8 סנט ומעלה, שזה יפה מאוד!
כל אתר יכול להתקבל לתוכנית השותפים חוץ מאתרי סקס שלהם יש תוכנית אחרת, מי שמעוניין בכתובת של התוכנית לאתרי סקס שישאיר תגובה עם המייל שלו.

בתור אחד שרשום במערכת אני ממליץ עליהם כי אני רואה שאני גם מתחיל להרוויח מהפרסומות כך שאין סיבה שגם אתם, בעלי אתרים יותר צעירים לא תתחילו לעשות כסף בלי הרבה עבודה, תדאגו רק לכניסות לאתר שלכם וזה יבוא לבד – מילה.

אליאב.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

2 תגובות על “תוכנית שותפים: כסף מפרסומות לבעלי אתרים

  • דצמבר 25, 2011 10:58 pm

    האם בבלוגר אפשר להשתיל פרסומות משם?

    הגב
  • אוגוסט 28, 2012 12:24 pm

    היי אליאב שמי רן,

    יש לי אפליקצית פלאש לאנדרואיד שאני מעוניין ליצור בה שטח פרסום דרך סקינדו
    ולהתחבר לתוכנית שותפים אך יש לי קושי טכני בהתקנת ה-SDK וכל מה שכרוך (אני עובד עם פלאש
    ולא עם התוכנה אקליפס ו-Java script, במדריך אמורים להטמיע קודים של Java), אם אפשר טיפים או עזרה זה ממש יעזור

    תודה

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *