Sitelinks ל"גוגל" – "בינג" מצטרפת

התחרות בין מנועי החיפוש לא מרפה גם מהתחרות ראש-בראש בעולם הפרסום הממומן. "גוגל" שבחודש יולי 14' השיקה את ה-Sitelinks הדינאמי, זוכה להעתק מושלם מצידו של מנוע החיפוש "בינג".
שוב בינג הולכת בעקבות גוגל, הפעם בתכונת ה-SiteLinks שגוגל השיקה לא מזמן שמאפשרת בצורה אוטומטית הצגת דפים רלוונטיים מתוך אתר המודעה ובכך מגדילה את הסיכוי להקלקה על המודעה.

"Sitelinks הם תוספות טקסט לחיץ למודעה שלך שיעזרו לך לשפר את המידע שכבר סופק באמצעות הכותרת שלך, בעוד שאתה משלם עבור קליק רק אם לחצו על המודעה שלך, קליק על אחד מהטקסטים של ה-sitelinks הם ללא עלות", מסביר מאט ביסון בבלוג של Bing ads.

דוגמא ל- sitelinks דינאמי ב"בינג"
דוגמא ל- sitelinks דינאמי ב"בינג"

איך אפשר להציג Sitelinks במודעות שלי?
"כל מודעה שה-URL שלה כולל בתוכו דפי תוכן רלוונטיים נוספים יכול להיות מועמד ראוי להצגת Sitelinks", הוא מוסיף, "תוכן רלוונטי לשאילתת החיפוש של המשתמש שמוצג מתחת למודעה שלך יכול להיות מידע משלים ואולי אפילו יימשוך יותר את המשתמש ללחוץ על אחת הקישורים שלך והכי חשוב – זה לא עולה לך"

השירות זמין כרגע בארה"ב בלבד.

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *