כמעט רשמי: עדכון פינגווין חדש עד סוף השנה הנוכחית

בחודשים האחרונים אנחנו שומעים לא מעט על כך שבגוגל מתכננים לנו עדכון פינגווין, אבל לא אומרים לנו יותר מידי. אתמול (25.9.15) ג'ון מולר, בשיחתו השבועית עם וובמאסטרים (Google Webmaster Central office-hours hangout) הגיב ג'ון מולר על השאלה.


האם אתה מעריך שצפוי לנו עדכון לקראת סוף השנה?

תשבתו של מולר (28:20)

לסובלים מהפרעות קשר וריכוז: תשבותו של מולר הייתה שהוא לא יכול לומר משהו שהוא חקוק בסלע אבל הוא מעריך שזה יקרה לפני סוף השנה הנוכחית.

עדכון פינגווין - מגיע?
עדכון פינגווין – מגיע?

תשובתו המלאה של ג'ון מולר על עדכון הפינגווין (בתרגום חופשי):
"אני לא מרגיש כל כך בנוח לגבי דברים עתידיים שאני צריך לומר אבל…אני מעריך ש.. זה מאוד קשה לומר!

לפעמים, אנחנו רואים מצב שבו יש לנו עדכון שאנחנו רוצים להוציא, ואנחנו ממש ימים ספורים לפני ההשקה ונראה שהכל הולך להיות מעולה. פתאום, משהו משתבש מבחינת נתונים ולא הכל עובר חלק אז צורך לתקן את זה, לפעמים מדובר בימים ספורים ולפעמים בשבועות, דברים כאלו תמיד יכולים לקרות. בגלל זה אנחנו לא יכולים לצאת בהצהרות לפני שדברים מוכנים כמו שצריך.
אז מנקודת מבט זו, אם זה לוקח לנו יותר מחודש, אנחנו לא באמת יכולים לומר משהו".

מי אתה פינגווין?
הפינגווין תמיד מגיע לעשות סדר-פסח בתוצאות, בעצם, כל האתרים שמנסים לעשות מניפלוציות באמצעות קישורים שאינם איכותיים או חורגים מהתנאים של מנוע החיפוש (קראו עוד: 6 טכניקות קישורים בעייתיות).
קראו עוד על עדכון הפיגנווין 3.0 האחרון

אליאב לנקרי
אליאב לנקרי

אליאב לנקרי

בעלים של חברת GH.A שיווק דיגיטלי. מומחה באסטרטגיות לקידום אתרים נקיות לאורך זמן. כותב את הבלוג שמולכם כבר למעלה מ-7 שנים בגלל הכיף שבתחום. מקדם אתרים ברוב הפעמים תחת הכובע הלבן ☺- אבל במקרים מסויימים יודע גם לעבור לצד השחור ☻.

2 תגובות על “כמעט רשמי: עדכון פינגווין חדש עד סוף השנה הנוכחית

  • ספטמבר 27, 2015 6:59 am

    תודה רבה,כמה קשה יהיה העדכון?

    הגב
    • אליאב לנקרי
      ספטמבר 27, 2015 8:25 am

      מעדכון לעדכון הם מהדקים את החגורה ומנסים להקשות יותר, אבל בסופו של דבר הכל לטובה. כדאי לדאוג שפרופיל הלינקים של האתר יהיה בנוי ממגוון רחב של קישורים.

      אליאבוס

      הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *